3-5 july - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu 3-5 july - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

3-5 july

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

07 Juli 2011 | Canada, Lethbridge

Hallo ,
3-5 july
Hier weer een berichtje van ons uit canada ,
Gister uit calgary vertrokken met onze sleurhut richting black diamant , dat is niet zo ver weg, maar we hebben ook nog boodschappen gedaan , en dat is niet leuk hier ; de Appie is goedkoper!!
Vannacht was het erg koud, dus maar dicht tegen elkaar aan kruipen!! Het weer overdag is in ieder geval prachtig! Een graad of 20 denken we , blauwe lucht!! Vanmorgen in de richting van pincher creek vertrokken. Onderweg even gestopt voor een boterham bij Chain lakes park, kon zo uit een reisgids komen , een plaatje ! verderop bij beaver creek hebben we een ‘leermoment’ opgedaan; na 5 km. Gereden te hebben over een onverharde weg, konden we weer terug, omdat de campground die we hadden uitgekozen, niet beschikte over elektrisch .dus konden we weer terug met een gangetje van 5 km. Per uur ! maar ja, na 212 km zijn we aangekomen in het beauvais lake provincial park. En onderweg werd al onze moeite van eerder die dag al beloond met het zien van een elk( soort van uit –de –kluiten-gewassen hert)welliswaar in de verte ,maar toch. We hebben een prachtig plekje gevonden in het park, en na het eten een wandelingetje gemaakt, en op nog meer natuurschoon getrakteerd; een hert op ongeveer 15 meter afstand, een kleine bold eagle die net een vis had gevangen, en een muskusrat(waterkonijn op z’n belgisch) toen een stinkdier langs de waterkant, ( nog op de foto gekregen ook !)en last but not least een hele berg muggen. Ons motto van vandaag luidt dan ook ;geen betere mug ,dan een dooie mug !!
Doei doei tot de volgende keer!!
Hoi allemaal hier is louise,
Ik vind de vakantie nu al leuk. We zijn best wel veel muggen tegengekomen onderweg. Het is nu 6 juli en we zitten op een camping met een zwembad!En er vliegen heel veel pluisjes rond en die krijgen nu ook zwemles in plaats van vliegles. O ja, hellemaal vergeten te schrijven,we zijn ook veel dieren tegengekomen een bold eagle die net een vis te pakken had ,en een hert van heel dichtbij,en nog een muskusrat en daarna een stinkdier eerst dacht ik dat het een das was maar ik had me dus vergist. En veder heb ik niks meer te vertellen dus
DOEI DOEI groetjes LOUISE.

Hallo met Madelon
Gister avond hebben louise en ik hout gezocht en boven het vuur hebben louise en ik marsmelows geroosterd en lekker geslappen
Het is vandaag mooi weer ongeveer 30 gr.
We hebben heel veel gewandeld naar de indianen geweest en binnen was een museum daar was het heel mooi. en buiten was er muziek en daar ging de indianen op dansen.
DOEI DOEI gr Madelon.

• 07 Juli 2011 - 07:02

Annie Kieneker:

dank voor je verslag ben er weg van zo leuk en wat een mooie camper en allemaal naar de zin fijn hoor en het foto boek doe het prima hoor wens jullie een goede reis naar het volgende object laat ook een foto van de binnenkant zien als dat kan echt te gek hoor lieve groet aan jullie annie xxxx

• 07 Juli 2011 - 07:18

Tom En Renate:

Dat klinkt allemaal erg fijn! Hier is het ook waanzinnig ... hetzelfde. ;-) Have fun!!

• 07 Juli 2011 - 07:20

Vegas:

Waar is m'n vriendin? Ik mis d'r zooo! iedereen is op vakantie. Poot van mij.

• 07 Juli 2011 - 07:38

Wim En Gerdien Mulle:

Hallo luitjes,
    Heel leuk om dit allemaal te lezen hoe jullie het daar hebben,het lijkt ons geen saaie vakantie.

groetjes,

Wim en Gerdien

• 07 Juli 2011 - 10:36

Jenny:

hallo allemaal,erg leuk dat jullie zo genieten,maar ik verwacht wel iets meer foto,s van de fotografe.
    zooo die camper is wel gaaf zeg
    nou heel veel veilige kilometers maar weer.
    groetjes jenny

• 07 Juli 2011 - 12:50

Annemiek Jansen:

Net gekeken naar jullie foto's en het verslag gelezen. Leuk hoor zo met de camper op pad! Genieten jullie maar lekker. Wij gaan morgen ook weer naar onze sleurhut en hopen op mooi weer.
    groetjes van ons vanuit Rotjeknor! Ton en Annemiek Jansen

• 07 Juli 2011 - 13:17

Peter:

Leuk om jullie reis zo te volgen. Geniet er lekker van. Tot aan de vakantieverhalen.

• 07 Juli 2011 - 15:22

Sonja Vd Heuvel:

Hoi Nederlofjes,
    Wat leuk om jullie zo te volgen, en wat
    een belevenis, geniet van het mooie land en de mooie dieren, kijk al weer uit naar het volgende verslag.
    Geniet ervan

Groetjes Sonja

• 12 Juli 2011 - 10:49

Sabinapetersen:

Na wat moeite lukt het mij om jullie reisverslagen te lezen, wat leuk, geweldig om dat zo met z'n viertjes mee te maken. Ga het vanaf nu verder volgen. Nog veel plezier en doe vooral voorzichtig.