Hai-die hai, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu Hai-die hai, daar zijn we weer! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

Hai-die hai, daar zijn we weer!

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

28 Juli 2011 | Canada, Vancouver

Nu vanuit Vancouver ,de most liveble town in the World, oftewel, de plek waar de mensen het liefst willen wonen ! het is een heeeeel leuke stad!! We zijn er nu 1 ½ dag , en we hebben het reuze naar onze zin!
Hebben dinsdag de camper terug gebracht, nadat we 2 nachten in white rock hebben gelogeerd, hier dachten we nog even naar het strand te kunnen, als we de camper schoon gemaakt hadden ,nou dat strand was een berg rotsen , en zwart water !!er werd zelfs afgeraden om te gaan zwemmen, vanwege een’ sanitaire besmetting?!’ viel dus een beetje tegen, toen zijn we maar fish&chips gaan eten langs de promenade , en auto’s en mensen gaan kijken, iets wat we in Scheveningen ook doen!!
Dinsdag middag zijn we dus in het hotel aangekomen gelukkig konden we direct de kamer in , nadat we een beetje geseteld waren , nog even de waterkant opgezocht, en bootjes gekeken ,watervliegtuigen die af en aan vliegen, er gebeurt genoeg!
Woensdag naar het stanley park wezen lopen, een aardige tippel, ook omdat we naar het vancouver aquarium zijn geweest ! ook dat was erg leuk, met dolfijnen –en roofvogelshows en een leuke 4 dD film enz. gelukkig ook nog mooi weer !! daarna zijn we naar het uitkijkpunt in stanleypark, pospect point gegaan, waar we de hele familie wasbeer zijn tegengekomen! (kunnen ook op onze lijst!)ondertussen hadden we aardige ‘varkenspootjes’ gekregen , en hadden we mazzel met een knaloranje sihtseeing bus, die ons meenam tot aan canadaplace,(met die witte zeilen) daarna lekker wezen eten in gastown, zitten alle toeristen, en wij dus ook ! (strompelend naar het hotel)
Donderdag is onze laatste volle dag in canada, (vrijdag vliegen we terug, ) dan staat er op het programma ; dollars opmaken!!! Niet het meest vervelend om te doen, dus we gaan er voor, we nemen geen dollars mee naar huis! Gaan we proberen op granville island, een trendy winkelbeurt.
Onze vakantie in feitjes op een rijtje ,want wisten jullie dat,
• De gemiddelde canadees, met een kop koffie in zijn/haar hand loopt
• Diezelfde canadees een pick-up rijdt, met een uitschuif caravan erachter
• De kids poutine op hebben( patat met kaas ,uitgebakken spek,en bosuitjes met jus erop)
• We meer hollanders tegen zijn gekomen, dan op een vakantie op het grevelingenmeer!
• Canadezen zijn geen, ik herhaal geen amerikanen!!! Maak nooit die fout,ze zijn erg trots op het canadees zijn !

Zaterdag komen we weer op schiphol aan, dan nog een paar daagjes bijkomen, dan zit het er voor deze zomer weer op , het was in één woord AWESOME!!!!!! (fantasties)

• 28 Juli 2011 - 06:24

Karin:

Hi! Het klinkt allemaal nog steeds even 'great'!! Geniet van het shoppen en de laatste dag in Canada en vooral een hele goede reis terug. Ben benieuwd naar alle 2000 foto's..de eerste sessie is al veelbelovend :-)

• 28 Juli 2011 - 06:51

Annie Kieneker:

wat is dat snel gegaan
    dank voor de foto,s en heet jullie alvast een welkom thuis blommetje hou je te goed ik ga zo tot zondag naar veenendaal
    wens jullie een goede vlucht terug
    wel blij om jullie weer te zien hoor
    nog fijne dagen en tot volgende vrijdag lieve groet aan jullie 4 tjes xxxx annie k

• 28 Juli 2011 - 07:04

Fam,muller:

Hoi familie,dat is snel gegaan maar fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad
    Wij wensen jullie een goede vlucht naar huis.groetjes

• 28 Juli 2011 - 09:14

Renate:

En wist je dat veel Canadezen Nederlandse voorouders hebben of iemand kennen met Nederlandse voorouders? Goeie reis terug!

• 28 Juli 2011 - 12:35

Ada:

Tjee man wat is dat snel gegaan!!!!

zit het er al weer bijna op , maar nog niet helemaal, eerst nog even the dollars spenderen, ook heel leuk!!!! Nog veel plezier die laatrte dag en een goeie terug vlucht. See You in Holland. groetjes Ada

• 28 Juli 2011 - 14:54

Jenny: