weer een beer!!! - Reisverslag uit Clinton, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu weer een beer!!! - Reisverslag uit Clinton, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

weer een beer!!!

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

17 Juli 2011 | Canada, Clinton

17 juli 2011
Hallo allemaal,
Daar zijn we weer ,het weer was de laatste dagen niet zo geweldig veel regen maar het meeste viel gelukkig s`nachts.
Tijdens de rit van Jasper naar Wells gray hebben we 2 herten gezien èèn daarvan stak zonder links en rechts te kijken over zodat een vrachtauto vol in de rem moest (net optijd).
We zijn gisteren het Wells gray park in geweest daar hebben we een hoop watervallen gezien en een beer(geen gryzle maar een zwarte beer die soms bruin is) van heeell dichtbij zo dichbij dat Bianca maar gauw weer in de camper kwam. We hebben ook nog een wandeling gemaakt door het bos maar daar zijn we gauw weer uitgevlucht omdat rond ons heen wel 1000 muggen vlogen ,later zagen we op een bordje dat er 30 verschillende soorten waren. Het voelt dat we door alle 30 soorten geprikt zijn!!
Vandaag van Wells gray naar Clinton gereden het was redelijk weer maar zodra de camper op zijn plek stond begon het weer te regen .Dus hebben we de rest van de route maar doorgenomen.

• 17 Juli 2011 - 20:38

Josdianakevin:

hoi daar

dachten heel even dat al het water in rockanje naar beneden kwam. het regent hier zelfs overdag ook.

leuk de mailtjes en dat jullie het super hebben.

wij balen als een stekker dus genier er maar van

groeten

jos , diana en kevin

• 18 Juli 2011 - 06:45

Jenny:

zoooooooooo die beer was wel dichtbij zeg.Mooie foto,s weer
    hier zeikt het echt van de regen,dus blijf daar nog maar lekker genieten hoor
    groetjes jenny

• 18 Juli 2011 - 09:50

RonaldannemiekeL&D:

Hallo daar, wat een prachtige foto's! Jullie hebben al een hoop beleefd zeg. Klinkt allemaal geweldig. Nog heel veel plezier daar!

• 18 Juli 2011 - 10:46

Annie Kieneker:

weer bedankt fijn steeds wat te horen van jullie,jammer dat het daar ook zo veel regent hier ook hoor al dagen en nu ook fris hoor
    maar hoop dat je ook daar de zon weer mag zien denk vaak aan jullie en het is er prachtig he geniet maar hoor wens jullie nog mooie weken toe lieve groet voor jullie 4 tjes daag annie k

• 18 Juli 2011 - 14:57

Karin:

Hmmmm...ik had beter zelf in jullie koffer mee kunnen gaan ipv mijn camera :-)! Wat ontzettend gaaf die beren en die watervallen. Heeeel veel plezier nog en geniet van het zonnetje dat nu weer zou moeten schijnen volgens de internet Pelleboer!