skippy - Reisverslag uit Vancouver, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu skippy - Reisverslag uit Vancouver, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

skippy

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

19 Juli 2011 | Canada, Vancouver

18-7
Terwijl patrick een leuk huis voor ons uitzoekt in de makelaarsgids van whistler, schrijf ik maar dat we vandaag in whistler met de gondel naar boven zijn geweest, waar het 4 graden was, maar goed dat we ons dik hadden aangekleed!!we moesten 3 liften hebben om aan de top te komen, en 1 van die liften was de peak-to-peak gondel, nog maar 2 ½ jaar oud, (i.v.m. de winterspelen van 1 jaar geleden ) had 53 miljoen dollar gekost, en dat konden we zien aan de entreekaarten ook !!! was wel erg leuk daarboven, er heerste nog een wintersport sfeertje daar ook !! er werd ook nog geskied, tot grote ergernis van de rest v/d familie ,wij hadden niets bij , om te kunnen skieen, en er werd benenden gezegd ,dat het alleen te doen was voor proffessionals, .( tja misschien had het beter geweest als patrick die vraag was gaan stellen i.p.v. bianca hahahaha !
Onderweg naar benenden met de stoeltjeslift, zagen we ook nog 3 beren op de berg !!(het gaat goed met onze ‘wilde dieren’lijst!!
Op de erg mooie /nieuwe camping, hebben we ook nog een wildlife vriendje opgedaan , skippy, genoemd naar de pindakaas die we in de eikel gesmeerd hadden, om hem mee te lokken, een eekhoorntje . harstikke tam, dat zien jullie op de foto’s wel !
Om op dat huis terug te komen waar patrick het over heeft, dat is hier niet te betalen, en als je dan iets meer richting het platteland ga, moet je eerst gaan sparen om het prikkeldraad (wat je nodig hebt om je land af te zetten ) te kunnen betalen!!! Dus dat gaat er effe niet van komen !!!
Het is hier ,denken we ,s’winters wel heel erg mooi, dus wil ik aan ons wintesport groepje vragen of er nog bezwaren zijn om volgend jaar met het vliegtuig op de skivakantie te gaan???
Morgen vroeg op stap om met de ferry naar Nanaimo over te varen ,om de laatste dagen dat we de camper hebben ,op vancouver island door te brengen! Waarschijnlijk wordt het dan pas weer in vancouver , dat we kunnen berrichtten, want soms zit het mee ,en soms zit het hier tegen wat het internet betreft!!! Doei doei !!!

• 19 Juli 2011 - 06:18

Fam: Muller:

Hoi familie,wat hebben jullie een gradiose vakantie als je thuis ben heb je weken nodig om alles te verwerken
    geniet maar lekker.

groetjes
    Wim enGerdien Muller

• 19 Juli 2011 - 07:08

Annie Kieneker:

weer zo mooi wat je laat zien echt een unieke reis hoor alleen is er geen foto waar jij op staat laat de kinderen er 1 maken met jou er bij ?????
    in richmond daar woond mn nicht
    en wens jullie nog mooie dagen toe
    lieve groet annie

• 19 Juli 2011 - 07:26

Tom:

Yo buutjes,

Zo te zien hebben we geen onzin verteld en vermaken jullie je best. Dit zijn toch net even andere vakanties..

Nog even voor jullie een heel erg prettig bericht: ons huis gaat vandaag in de verkoop !!
    Veel fun daar nog.

Grrr Tommie

• 19 Juli 2011 - 12:09

Josdianakevin:

beste familie op reis,

vandaag her ook even droog, gisteren 5 liter water uit de tent gedweild was maar van een buitje,

daar alles zo duur is de volgende suggestie, kan hills krijgen lamb and rice, euro. 43,00 per 12 kilo, tevens also chicken same price

any interest

groetjes gaan snel naar buiten is eindelijk droog, boek alvast een kamer voor de wintersport wij zijn het hier helemaal zat

groetjes

jos, diana, kevin en laila

• 21 Juli 2011 - 10:14

Ada Van Den Oever:

Helemaal herkenbaar....jullie verhalen vanuit de rockies en vancouver....
    Ik hoop dat jullie ook nog de walvissen kunnen spotten...kun je die ook nog afvinken ;). en Bianca...vergeet de "wereldberoemde" tuin niet in Victoria.... mijn tomaten doen het hier prima, ik heb al een veilingnummer aangevraagd. Geniet nog lekker!!!! groetjes Ada

• 23 Juli 2011 - 11:56

Sabina Petersen:

Hoi alle vier, probeer even opnieuw te reageren. Wat maken jullie een geweldige reis. Prachtige foto's. Geniet met volle teugen. Tot gauw maar weer.