eerste dagen in calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu eerste dagen in calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

eerste dagen in calgary

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

04 Juli 2011 | Canada, Calgary

gister zijn we , na een lange en vermoeiende vlucht , aangekomen in calgary canada. kids vonden het geweldig dat vliegen!! eenmaal in het hotel is het plaatelijke tijd nog maar 4 uur s'middags ,maar ons gevoel zegt anders !,het is voor ons eigenlijk 1 uur s'nachts! zijn ook om half 7 plaatelijke tijd gaan slapen, toen hielden we het echt niet meer.
vanochtend zaten we vroeg aan de frech toast en pancakes voor het ontbijt! lekker hoor voor een keertje!vandaag een beetje door calgary gewandeld, bij de tourist office om wat informatie rond de stampede gevraagd,dat hadden we beter niet kunnen doen, want ze begon haar verhaal, en we kwamen er bijna niet meer tussen, zo vol was ze ervan, het blijkt echt een hele happening hier te zijn, ook alle etalages zijn versierd met tekeningen van de stampede, over een week is het voor ons zover, de camping is al gereserveerd!
het 'hello there guy's how are you?'hebben we ook al erg vaak gehoord, effe wennen hoor die amerikaanse 'vriendelijkheid'!!
hier wat foto's van en rond the bowriver in calgary . doei doei, tot de volgende keer !!

• 04 Juli 2011 - 06:10

Jenny:

he bianca,leuk om dit te lezen en wat ziet het er mooi uit daar.
    ik blijf jullie volgen hoor
    veel plezier verder
    groetjes jenny

• 04 Juli 2011 - 07:05

Karin:

Hey There!
    Wat leuk om gelijk mee te reizen met jullie via de foto's en het verslag! Ga er lekker van genieten en heeeel veeeel zien !! Groetjes van Lorre..hij zit lekker te tetteren en iedere avond in zijn badje
    :-)

• 04 Juli 2011 - 07:23

Pascale Beljaarts:

Hoi Bianca, Patrick, Louise en Madelon,

Wat een geweldige reis gaan jullie maken en leuk dat we dit gelijk met jullie mee kunnen beleven! Ik ben benieuwd naar jullie verdere verhalen! Veel plezier nog en geniet er maar lekker van!

Groetjes,
    Pascale, Rob, Yoran en Alisha

• 04 Juli 2011 - 10:34

Josdianakevin:

hoi daar

alles goed daar,
    hier aan de playa mucho soleil,

ziet er niet slecht uit daar, jammer dat je koffer vol was hadden graag meegevlogen. veel plezier en we houden de site in de gaten

groetjes

jos, diana en kevin

• 04 Juli 2011 - 11:05

Renate, Tom En Vegas:

We zijn net weer terug van vakantie! Jullie heel veel plezier de komende tijd, leuk dat we het zo een beetje kunnen volgen. Ben benieuwd naar de stampede. Al een beer gezien??

• 05 Juli 2011 - 07:41

Aad En Nancy V Asper:

Hello there.
    Wat is het toch een wonder he dat internet , in onze tijd moest je om contact met het thuisfront eerst geld wisselen en dan een telefooncel die het deed ! daarna even praten en maar geld er ingooien .
    Geniet van deze trip en wij volgen jullie reis .
    Arrivederci

• 05 Juli 2011 - 12:18

De Teultjes:

Hello guys,

Wat ziet het er vervelend uit daar zeg?!?
    Leuk om te zien waar jullie zijn en te lezen wat jullie mee maken.

Geniet er lekker van en we hopen snel meer te lezen van jullie avonturen!

Groetjes van ons