GIDDY-UP-GO - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu GIDDY-UP-GO - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

GIDDY-UP-GO

Door: bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

14 Juli 2011 | Canada, Lethbridge

GIDDY-UP-GO!!!!

Het weer was goed, de omgeving was goed , de shows waren goed, het eten was goed (en raar b.v. pizza op een stokje!?) kortom de stampede was een groot succes!!
Volgende dag (niet al te vroeg na gisteren), op weg naar lake louise! Zo’n 200 km. Verder weg, onderweg mooie landschappen, en we rijden zo de rockies in!! S’avonds na het eten wezen wandelen naar lake louise , maar 3,1 km. ,moet te doen zijn zou je denken, maar dat was dus wel bergie op!!! Uitendelijk was het uitzicht alle moeite waard geweest !! hoop foto’s weer gemaakt , by the way, Karin nog bedankt hé , we hebben al zoveel foto’s gemaakt dat is niet normaal!
Op maandag 11-7 zijn we van lake louise naar jasper gereden, ook een lange rit (253 km.) maar dat mocht de pret niet drukken, want we hebben onderweg een ‘wilde dieren stand “opgedaan van 5 zwarte beren, (waarvan 1 moeder beer met 2 jonkies ) zoooooooooo schattig !!!! en bijna hadden we een hert op de grill!!!!
Hebben vandaag en morgen een leuk plekje in het bos, waar ,naar ze zeggen elke dag de’ huisbeer’ langskomt, maar die hebben we nog niet gezien ! vandaag gaan de kids een uur paardrijden ,saaiiii mogen alleen maar in stap , vanwege de verzekering hierro, (bang dat ze er vanaf vallen) maar toch zijn ze gegaan, en vanmiddag zijn we wezen raften, gaaaaaaafffff!!!!!!! Zelfs madelon vond het leuk!!
Nog even tussen door, het is erg leuk om jullie reacties te lezen , leuk dat jullie zo meeleven !!!!
Howdy folks !!!! see you next time!!!

• 14 Juli 2011 - 05:44

Wilma Antes:

Super gave foto van die beren dat moet een hele belevenis geweest zijn om die in het echt te zien. Ik ben benieuwd naar het volgende verslag van jullie avonturen. Groetjes,
    Wilma

• 14 Juli 2011 - 06:52

Fam. Muller:

wat grandioos om die dieren zomaar in het wild te zien de fotos zijn ook erg mooi nog veel plezier .
    groetjes wim en gerdien muller

• 14 Juli 2011 - 09:34

Sonja:

Wat een belevenis zeg, zeker vooral
    die beren, lijkt me geweldig om dat zo vlakbij mee te maken.
    Vooral zo blijven genieten, van al het moois.
    Groetjes aan allemaal.

Sonja

• 14 Juli 2011 - 11:32

Tan:

Wat fijn dat jullie zo genieten. EN de foto"s zijn ook mooi eerst al die andere en nu die beren lijk me harstikke gaaf. geniet nog lekker verder met zijn allen.
    groetjes TAN

• 14 Juli 2011 - 13:25

Renate:

Wat een lelijke monsters die beren, blij dat wij ze niet gezien hebben in Canada. ;-)) (jaloers).

• 14 Juli 2011 - 16:16

Paul En Elly:

Gaaf he, al die wilde beesten in je achtertuin.
    En nu rustig richting de kust om orka's te spotten :-)

Veel plezier,
    Paul en Elly

• 14 Juli 2011 - 16:42

Jenny:

hoi allemaal,wat gaaf zeg dat jullie beren hebben gezien en wat een omwijs leuke foto,s van de meiden.
    leuk voor een borduurpatroon ha ha ha nou heel veel plezier verder ik ga luca naar buiten doen in de stromende regen.doeiiiiiiiiiiiiii groetjes jenny

• 14 Juli 2011 - 20:15

Jil&Klaas:

Hartstikke leuk,een machtige ervaring,mooie foto's en blijven genieten!

• 17 Juli 2011 - 07:30

Jenny:

ja bianca dat is beter lekker veel foto,s laten zien. Is dat hoopje poep voor een borduurpatroontje of laat je dat zomaar zien ha ha ha. Veel plezier en tot de volgende keer
    groetjes jenny

• 17 Juli 2011 - 07:44

Karin:

Hmmm..volgens mij had ik beter zelf in jullie koffer mee kunnen gaan ipv mijn camera :-)!! Het ziet er echt allemaal fantastisch uit, vooral dat raften! Heel veel plezier en tot lees!