Ps - Reisverslag uit Dahab, Egypte van patrick nederlof - WaarBenJij.nu Ps - Reisverslag uit Dahab, Egypte van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

Ps

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

05 Mei 2013 | Egypte, Dahab

Speciaal voor Jenny nog een paar foto's van vrachtkameel, en een vrachtbusje?!
Iets anders rijdt hier niet!!
Zijn nu 3 dagen in dahab lekker relaxed, en ik denk dat ik morgen maar even zwaar aan mijn tint gaat werken!
Er zitten bij ons reisgezelschap een stel ajaxieden, ik hoop dat hun het een beetje rustig houden vanavond! Uitgerekend hun kwamen ons melden dat de wifi het nu deed! ( dat is vaak niet van een al te beste kwaliteit, daarom dus niet zo vaak een berichtje!)
Doei doei groetjes van ons allemaal!!

  • 05 Mei 2013 - 19:37

    Wim En Gerdien Muller:

    Hoi luitjes,nou jullie maken weer heel wat mee hele bijzondere maar ook hele leuke dingen
    Jullie teint zal wel zo zijn om er jaloers op te worden.
    Veel gretjes Wim en Gerdien

  • 05 Mei 2013 - 22:59

    Jenny:

    Heee hallo daar,
    Wat een prachtige foto,s zeg,maaaar bianca waar zit jij in dat duikers verhaal?
    De vrachtkameel is geweldig zeg,we hebben weer genoten .
    Zeg bianca zijn het daar in die woestijn echt van die woest aantrekkelijke mannen of niet?
    Ik denk het wel anders had je geen armband gescoord ha ha .
    Ik kijk gewoon elke dag uit naar het reisverslag,ik vind het zo leuk.
    En hoe zit het met mn wolletjes,er zit toch zeker wel een excursie kamelen scheren in het reisschema?
    Nou familie weer veel plezier
    Groetjes jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Dahab

Jordanië en egypte

Het midden oosten in 14 dagen!

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2013

Cairo

05 Mei 2013

Ps

05 Mei 2013

2ste,pels gescoord!

01 Mei 2013

15 jaar jonger!

28 April 2013

Shamal !
patrick

Actief sinds 23 Mei 2011
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 16271

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

bouwvak-vakantie in moerstraten!

27 April 2013 - 11 Mei 2013

Jordanië en egypte

02 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

canada

Landen bezocht: