15 jaar jonger! - Reisverslag uit Petra, Jordanië van patrick nederlof - WaarBenJij.nu 15 jaar jonger! - Reisverslag uit Petra, Jordanië van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

15 jaar jonger!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

01 Mei 2013 | Jordanië, Petra

Hier weer een verhaal uit jordanie, al een hoop meegemaakt! ,zo zijn we in de dode zee wezen dobberen, we zijn nu 15 jaar jonger!! onderweg nog een paar woestijn kastelen gezien, en ook al de eerste kamelen gespot!
Het hotel was superdeluxe, ( een heus ressort!) ben bang dat het vanaf nu alleen nog maar slechter kan! Als we maar naar de wc kunnen! Vandaag hebben we een lange busrit, met intressante stops gehad, oa een echt ridderkasteel uit de tijd van Richard leeuwenhart , dat vonden de kids wel spannend, en mount Nebo, gedenkplaats van Mozes. De paus had er in 2000 nog een olijfboompje geplant, maar een beetje pauselijke olijfolie konden we niet vinden!

We hebben ook nog een leuke taxi -actie gehad ; we hadden in het Arabisch een adres van een restaurant opgekregen, en hoefden dat alleen maar aan de taxichauffeur te geven, zo simpel!, Maarja ...waarschijnlijk hadden wij weer een taxichauffeur die geen Arabisch kon lezen, want hij zette ons af bij een heel sjiek restaurant , stonden wij daar in onze toeristen kleding!! De ene grote auto, na de andere reed voor, daar waren we duidelijk niet op gekleed!
Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen, en hebben we heerlijk gegeten in een wat minder sjiek restaurant !!

Oja, hoe ist met Alex gegaan? Zei hij ......ik Willem niet?!
Ook hier hebben we aan hem gedacht, ik hoorde zelfs uit een winkeltje de Nederlandse radio komen, vast en zeker om al die Nederlandse toeristen naar binnen te lokken!!!

Vandaag Petra bezocht;in een woord fantastisch! We hebben volgens mij wel 1000 foto's gemaakt! Patrick is nog verder met gids gelopen, de kids en ik zijn s'middags in het zwembad geweest!

• 01 Mei 2013 - 19:36

Wim En Gerdien Muller:

Hoi Hoi maak het niet tegek met jonger worden.Weer ee heleboel mooie dingen gezien.
    De Kronings dag was geweldig en ontroerend.
    Veel groetjes Wim en Gerdien

• 01 Mei 2013 - 19:40

Jenny:

Hallo
    Leuke foto,s weer,en die verkeersborden zijn een stuk duidelijker ha ha
    En ach willem had het zo druk die heeft jullie niet gemist hoor,het was mooi die kroning
    maar dat kan je straks nog wel ergens terug vinden.
    Marc wil een foto van een vrachtkameel,want een truck zal er wel niet inzitten.
    Nou veel plezier verder
    Groetjes jenny wilders

• 02 Mei 2013 - 18:52

Klaas:

Hi allemaal,

Patrick,niet weer in de Dode Zee,hè,anders moet je weer terug naar school of iets dergelijks!
    Petra moet idd geweldig zijn,maakt wel indruk,zeker.
    Willem-Alexander en Maxima was echt groots,Bea trouwens ook,geen onvertogen woord en geen trammelant.
    Heel veel plezier nog!

Jil&Klaas

• 04 Mei 2013 - 20:57

Rob Den Heijer:

Leuk om weer wat te horen!
    1000 foto's 10 sec per foto, 10.000 sec diashow = 3 uur alleen Petra ;-)
    Gelukkig komen er nog meer highlights. Gaan jullie nog naar Wadi Rum?
    Gr. Rob en Pascale

• 05 Mei 2013 - 12:05

Nel V. Agthoven:

Hallo allemaal
    Net gelezen dat jullie het erg naar
    je zin hebben.
    Wij hebben van de week ook genoten
    van de Koninklijke familie heb hele
    dag voor de buis gezeten had een houten
    k...,
    De groetjes van ons geniet maar lekker

Het is prachtig weer ga dadelijk nog weg
    Gr>Nel en Rinus