Shamal ! - Reisverslag uit Amman, Jordanië van patrick nederlof - WaarBenJij.nu Shamal ! - Reisverslag uit Amman, Jordanië van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

Shamal !

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg patrick

28 April 2013 | Jordanië, Amman

Hallo dan hier vanuit Jordanië ,om precies te zijn, Amman .
Gisternacht aangekomen , na een tussenstop in Frankfurt , rond 2 uur s'nachts ( om 4 uur in het hotel, om 40.5 in dromenland)
We mochten vandaag uitslapen tot wel 9.30, om 11.15 zijn we alweer op pad gegaan naar jerash. Een Romeinse stad, met veel zuilen en amphitheaters en zo meer, ook veel en grote hagedissen! Erg mooi allemaal, maar toch wel even wennen aan de temperatuur zo'n 29 graden, nee, die 8 graden van jullie is zo slecht nog niet !!! Hangen ook heel de dag aan een flesje water!! Het eerste buitenlandse voer is ook al naar binnen, voor madelon is al dat geheimvoer niet zo' n succes dus die komt lekker mager terug!
Morgen weer alle Allah vroeg op! , de dode zee staat op het program, en onderweg stoppen we bij woestijnkastelen!

• 28 April 2013 - 17:09

Jenny:

Hallo allemaal
    Wel veel stenen zeg maar erg mooi,jullie zullen wel versleten zijn.
    Zo koud is het hier niet hoor,heb ook lekker in het zonnetje gezeten.
    Madelon zullen we ruilen?kom jij terug en ga ik in jou plaats,kan jij lekker bram ladage eten
    en neem ik het geheimvoer wel ha ha,zal wel gebakken kameel zijn.
    He bianca hebben ze daar ook leuke kameel katoentjes en wolletjes?
    Nou allemaal heel veel plezier en ik kijk weer uit naar de volgende foto,s
    Groetjes jenny

• 28 April 2013 - 17:35

Carla:

Hallo allemaal, wat leuk om jullie te kunnen volgen! Heel veel plezier!! Gr Carla

• 28 April 2013 - 19:41

Wim En Gerdien Muller:

Hoi Familie,
    Leukat we jullie weer kunen volgen het is u al leuk met de fotos.
    Groetjes en geniet er van.

• 28 April 2013 - 21:42

Jil&Klaas:

hi luitjes,
    niet zo kinderachtig hoor,29 graden valt toch wel mee,het wordt voor jullie gelukkig nog wel wat warmer hoor!Wacht maar tot in de woestijn,dan zie je niet alleen woestijnkastelen maar zeker ook luchtkastelen...fata morgana!
    Blijven drinken maar en genieten uiteraard.

• 28 April 2013 - 22:21

Annemiek:

Hoi, geniet ervan. Heerlijke temperatuur. Hier een koude wind. Brrrrrr maar gelukkig wel een zonnetje. Gr.

• 28 April 2013 - 23:08

Rob Den Heijer:

Wij krijgen weer heimwee! Veel plezier in de Dode Zee, lekker drijven (als je geen wondjes hebt, en insmeren met modder! Voor ons nu even geen Turkije maar midweekje Kempervennen....
    Groetjes van Rob en Pascale