slopershoogte bereikt! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu slopershoogte bereikt! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

slopershoogte bereikt!

Blijf op de hoogte en volg patrick

02 Augustus 2014 | Nederland, Moerstraten

hoi allemaal, het ergste slopen is gelukkig voorbij (daisy is ook blij zie foto's ), als het goed is gaan we nu alleen nog werken aan de opbouw!de slaapkamers boven zijn voorzien van een vinyltje, en een flinke sop, dus we kunnen eens een nachtje overblijven, als het nodig is. Madelon heeft de styling van haar kamertje zelf gedaan , het koste s'avonds dan ook wel een tijdje voordat ze zelf ook helemaal verf vrij was! Er moet nog wel een deel van de afdekvloer uit de keuken getrild worden, zodat de vloer gelijk komt met de rest van het huis, zodat de vloerverwarming gelegd kan worden. Pat heeft intussen een begin gemaakt met de stal, dus dat gaat ook goed komen!
het volgende bericht zal letterlijk en figuurlijk een stuk mooier zijn!!!

• 02 Augustus 2014 - 23:24

Gwen :

Ziet er al top uit.

• 03 Augustus 2014 - 09:18

Gerdien Muller:

hoi luitjes.wat leuk dat de meisjes het zelf ontwerpen dan moet dat goed komen.
    Dus van af volgende week gaan we opbouwen maar ik zie dat jullie heel wat mankrachten heb.
    Kan Daisy het allemaal aan.
    Veel sucses verder

• 04 Augustus 2014 - 08:57

Anke Hut:

Wat geweldig zoveel mankracht en wat gaat het snel. succes met de opbouw