het eerste nachtje slapen - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu het eerste nachtje slapen - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

het eerste nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg patrick

13 Augustus 2014 | Nederland, Moerstraten

hallo allemaal,
eindelijk weer es een berichtje vanuit moerstraten, we hebben ondertussen al een paar nachtjes geslapen in het nieuwe huis, op de slaapetage hebben we het netjes gemaakt, en dat is dus ook het enige plekje in huis wat een beetje begaanbaar is! wel even wennen, nieuwe geluiden , pikkie donker op het platte land , enz enz.
ook voor allerlei afspraken is het gewoon praktisch om al om bv 7 uur s' ochtends in moerstraten te zijn, die bouwvakkers beginnen meestal midden in de nacht!!
Nou, zoals gezegd zijn we al weer aardig bezig met de opbouw van alles, de muren zijn bijna allemaal gestuukt ,de buizen voor de vloerverwarming liggen erin, en de afdekvloer is gisteren gestort! ook de stal is al in een ver gevorderd stadium, zo is daar het dak verhoogd, de dakpannen liggen er weer allemaal op, en zijn de staldeuren binnen ook al op hun plaats gezet!
morgen mogen we weer op de vloer lopen , en kunnen we binnen weer verder,we vervelen ons voorlopig nog niet!!

• 14 Augustus 2014 - 08:47

Gerdien:

Hallo daar wat zijn jullie behoorlijk aan het bikkelen maar steeds is er weer wat klaar ga zo door groetjes

• 15 Augustus 2014 - 19:56

Corrie Van Genderen:

Halo daar allemaal, wat leuk voor ons om het allemaal te kunnen volgen, hoe ver jullie al zijn.
    Er is al heel veel gedaan in een paar weken tijd.
    Groetjes van ons Corrie en Theo.