het dak eraf!!! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu het dak eraf!!! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

het dak eraf!!!

Blijf op de hoogte en volg patrick

26 Juli 2014 | Nederland, Moerstraten

hallo ,
hier weer een update van de verbouwing in moerstraten.
zoals jullie allemaal weten zijn we deze vakantie lekker aan het klussen aan ons nieuwe huis , waar nu bijna geen hele muren meer overeind staan, en waar bij de stal het dak er af is gegaan, letterlijk!!
voorlopig lijkt het dus allemaal nog nergens op,dachten ook nog even dat we de puincontainer niet vol zouden krijgen, maar dat is ondertussen al aardig gelukt! Maar we zijn langzaam weer een beetje aan het opbouwen, met oa nieuwe waterleidingen, en cv ketel, dus binnenkort kunnen we lekker douchen! ook in de wei zijn we al begonnen met de voorbereidingen ;een lage dikke tak van de 100-jarige walnootboom hebben we weg gehaald, anders eten de paarden hem op! ook is de heg al aardig ingekort,ook hier wordt hard gewerkt! tot de volgende keer!

• 26 Juli 2014 - 23:02

Jenny:

Ha harde werkers,
    Ziet er goed uit hoor,wel fijn met deze temperaturen dat het dak eraf is,ik zou ook wel heel graag willen haha.
    Ik vind het superleuk om jullie verbouwing te volgen.
    Doe maar eerst die douche opbouwen,want als de wind verkeerd staat kan het aardig gaan stinken.
    Nou werkse allemaal.
    Groetjes jenny

• 26 Juli 2014 - 23:06

Middeldorp:

Zo dat is wat ondanks de warmte zijn jullie goed bezig, het wordt nog wel wat. Men zegt altijd eerst een puinzooi en dan een schitterende woning. Heb bewondering dat jullie dit allemaal groots aanpakken. Zie de volgende fotosessie wel en dan zien ik gelijk hoe het er voor staat. Klus ze!!!!!! Gr. ag

• 27 Juli 2014 - 09:44

Gerdien Muller:

Hallo daar,het wel lekker luchtig met het dak eraf maar het komt er ook weer op (dan gaan we zingen kom van het dak) en dan de water partij is ook wel lekker met deze warmte
    Werkse allemaal
    Groetjes Gerdien Muller

• 27 Juli 2014 - 12:26

Marjolein:

Gaat lekker, zo te lezen, keep up the spirit!! Succes!

• 27 Juli 2014 - 16:14

Scoonmoeder J:

Bewondering voor jullie met deze temperaturen. Groeten