paardenpraatjes! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu paardenpraatjes! - Reisverslag uit Moerstraten, Nederland van patrick nederlof - WaarBenJij.nu

paardenpraatjes!

Blijf op de hoogte en volg patrick

30 Augustus 2014 | Nederland, Moerstraten

Hier weer een update over ven de ranch aan de moerstraatseweg te moerstraten!
Vandaag alleen maar paardenpraatjes, want we zijn de paarden wezen ophalen ,en in colonne zijn we naar hun nieuwe huis gereden! Helaas was het erg slecht weer, maar dat mocht de pret niet drukken, het was een spannende dag voor ons allemaal, want Hoi allemaal,
bevalt hun nieuwe onderkomen hun wel? En kunnen ze het met elkaar een beetje vinden?
Alles is gelukkig goed verlopen, ze hebben al uitgemaakt wat de pikorde is, (2 ruinen)en staan al samen gezelli in de wei ,vanavond zijn uitebreid geborsteld en vooral geknuffeld, hebben ook nog lekkere hapjes gehad kortom ze zijn lekker verwend!
Het maakt de stal wel helemaal af ; twee van die paarden erin!!!
Sorry , allen maar paarden foto’s vandaag!!

• 30 Augustus 2014 - 23:05

Jenny:

Nou ja,ik zie geen foto,s van de paarden.
    Maar fijn dat ze nu in moerstraten zijn,dus jullie zijn vanaf nu brabo,s hahaha.
    De meiden zullen wel blij zijn.
    Wanneer komen mn boontjes,luca heeft honger,en wil alleen maar brokken met boontjes eten.
    Leuk dat ik je gisteren nog even zag bij bliebbbb,haha we noemen geen naam want dan stort mn huis in.
    Nou familie de kapper,heel veel plezier daar,en ik hoor wel wanneer ik mn haaknaald moet inpakken voor een dagje op de boerderie.
    Groetjes jenny

• 31 Augustus 2014 - 14:53

Jos En Diana:

Holla nieuwe Brabanders

hoe is het daar, in het mooie brabant

ziet er super uit het nieuwe paard. de rest trouwens ook

had nog gemailed op gmail

tot gauw

jos en diana